Nov 30, 2010

We are the champion

Sabtu lepas aku join program yang dianjurkan oleh JH. Jabatan Hospitaliti.  Apa kejadah aku yang jabatan math ni join program jabatan lain? hahaha. Tula untungnya berkawan & beramah mesra dengan orang ramai. Hehehe. Pengarah program ni ialah En. Din tetapi keadaan tidak mengizinkan En. Din terpaksa balik Kedah sebab tok dia meninggal dunia. Takziah diucapkan.

Namun program diteruskan seperti yang dirancang dan ditake over oleh Timbalan Pengarah Progam iaitu En. Comel. Hehe. Sepatutnya aku 1 team ngan Din tetapi Din takde, so ganti dengan Comel. Yeah. Kitorang gerak dari Sg. Besar pagi la gak. Naik bas poli. Gila penuh bas. 8 orang je dalam bas. Hahaha. Sebab last minit ramai pegi guna kenderaan sendiri.

Destinasi yang dituju ialah Pin Juction kat Cineleisure atau e@curve Damansara. Team aku: Mahathir, Fadzil, Comel & op coz la aku. Dan kami berjaya jadi JUARA. Yeah.

Comel sedang mengelap bolanya. ;p

Sopan santun aku baling bola bowling tu. hahaha.

Kamilah juara.

Johan Individu & Kumpulan. Mantap la Comel.


(click to enlarge)
 Score sheet grouping. Nama grup Cibot-Cibot. Aku pun tatau apa maksudnya. 

(click to enlarge)
Individu. Aku dapat nombor Tiga. ok la tu. 8 kali strike. 4 kali spare. 1 kali longkang. ;p

Kumpulan Eneng Wong Teko

antara kumpulan yang tewas. Hehehe.


Ketua Jabatan JH. En. Kamil yang sempoi giler.

Fadil & Mahathir sembunyi belakang Comel. Huh.

Pas abis main bowling, terus g Ikea. Lunch kat sana. Makan Swedish Meatballs dia yang lazat. Makin kecik plak aku tgk meatball Ikea ni. Pas lunch jalan² jap. Kol 5 naik bas balik. Pergh. Gila penat tapi enjoy. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...