Apr 4, 2010

Bijak Kalkulator

Balik saja induksi, aku dengan berkobar² nak masuk kelas. Sekali ada sorang staf ni tanya aku. "Zafir, tak pegi kursus ke pagi ni?" Aik. Kursus apa lagi?.. "Kursus Bijak Kalkulator, kan 1 department WAJIB pergi".. Demn. Lupa lak aku. Haiya. Terus call student aku inform kelas batal. Haiya. Nak kena ganti kelas lagi. Eiii. Stress.. huhu.

Dengan tak ikhlasnya aku pun pergi la Bilik Tayangan CIDM tempat kursus tu diadakan. Yelah. Baru balik induksi kan. Semangat la nak mengajar. Huhuhu. So pas daftar amik tempat duduk, salam² dengan staf lain. Then, MC pun mula pung pang², perasmian oleh my bos, then makan² baru la start kursus. Haish.


Tetiba aku terus jadi minat nak berkursus sebab rasa banyak giler function calculator yang aku tatau. Hehe. Nama je lecturer matematik tapi haram tak pandai guna kalkulator. No wonder la diorang buat kursus ni. Hehehe. Sehari suntuk la belajar cara guna calculator. Huhu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...