May 28, 2010

Happy Birthday to me

Alhamdulillah. dah 28 tahun aku bernapas di muka bumi ni. Dan besday kali ni agak mengejutkan sebab ada surprise birthday cake. Thank you my friends. Love you all. Gila ko tak terkejut datang terjah kat rumah. Dah la baru pas smayang asar petang tu. Tup2 buka pintu bilik.. "SURPRISE". Pergh. Terharu babe.

Sedap woo kek ni

Pas diorang terjah kat umah, kitorang g makan kat Strawbery. 

Dengan kak ayien


Love you guys

Malamnya mak aku call. Borak2 cam biasa la. Pastu mak tanya. Dah makan ka? Aku jwb la kawan belanja. Mak aku tanya, marka (awek) ka? Aku cakap la harini kan besday. Mak aku terlupa rupanya. Patut la aku tunggu mak aku wish, tapi tak wish2 pn. Rupanya terlupa. Biasa la. Anak bongsu. Anak no. 6. Mak aku pun dah umur 60 tahun. Cucu 8 orang. Mana nak ingat semua tarikh hari lahir anak-anak & cucu-cucu. Haish. Tapi takpe. Mak aku pun terus wish. Happy balik. Pastu dengar suara bapak aku pun wish gak. Hehe. Terharu. 

Bukak facebook. Member-member, student-student wish happy birthday to me. Soalan lazim: bila nak kawen? hahaha. Takpe. Ada jodoh kawen ler. ;p.

Thank you everybody yang sudi wish birthday to me. Terharu seh. Mudah-mudahan aku masih panjang umur untuk sambut besday lagi tahun depan. ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...