Jan 5, 2010

Aktiviti Bila Cuti


Yeah. Sempena cuti Xmas & New Year last week, aku lepak kat Rawang umah kakak aku. Sebabnya semua famili member aku kat sana. Jadinya apa aktiviti kitorang. Sila scroll ke bawah untuk menatap aktiviti aku bila cuti.


Sepasang kasut Nike buat anak sedara @ cucu sulung mak aku yang dapat 6A PMR. Paksu adiahkan kasut.


Jalan² kat KLCC. 2 lelaki botak tu ialah abg & abang ipar aku.




Jalan² kat Petrosains. Fuh. Penat woo.



Shopping @ MV


Cycling ke Bukit Fraser. Ada gaya M.Kumaresan tak?


Ni la budak yang dapat 6A tu. Kacak cam paksu dia tak? ;p

2 comments:

Juliet said...

waaaaww!

shopping sakan yer encik zafir =)

siap kendong paper bag guess tue.

beli jeans ka?

hehehee...

Unknown said...

ahaks. tu bkn guess aku. my sister. dia beli handbag less 50%. aku pose je. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...