Jan 10, 2010

Farewell

Sedihnya. 3 orang staf jabatan aku akan berpindah ke poli lain. Sob sob. Haish. Kurang lagi staf kat jabatan aku.

Puan Natrah yang pindah ke Poli Dungun. Hubby dia kat sana.



En. Khairi yang pindah ke Poli PD. Nak dekat ngan anak² yang kat putrajaya.



Puan Wahidah @ Wawa. Pindah ke Polisas Pahang. Hubby kat sana.

Paling tak best dah tinggal 2 orang je lecturer lelaki. Aku & Zaharizan je. Haish. En. Khairi @ Mat Yi adalah pegawai aset jabatan. Jadinya bila dia balik dari stor, barang² akan diagihkan kepada staf lelaki dulu baru bagi kat staf pompuan. Pasni takde dah la. Haish.  Wawa lak penyelaras B1003 (Aplikasi Komputer).  Dia rajin wat slide show. Aku amik dia punya je. Pasni kena wat sendiri la. Haish.

Cam biasa kalau farewell mesti la ada farewell party.  Lokasi yang dipilih ialah Pantai BNO.  Ni kira ala² annual dinner. Tapi wat time lunch. Haha. Manade hotel kat cni. Ni je tempat makan yang grand.








The famous nasi goreng udang. Selak udang baru nampak nasi. Same goes to Mi Udang. Selak udang baru nampak mi. Hehe.


Last monday dah masuk staf baru. Kak Huda. Rupanya dia swap ngan Natrah.  Kak Huda dari poli dungun & dia adalah senior aku kat UTeM.  1st batch. Siap suruh jangan bocor rahsia kitorang belajar kat rumah kedai. hehehe. ;p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...