Mar 2, 2010

Perempuan


Tadi bos bagi aku Penyata Kewangan bagi tahun 2009. Terbeliak bijik mata aku bila tengok
Jantina : Perempuan. 
Takpe. Sabar jelah. Setiap manusia melakukan kesilapan. Satu opis bantai gelak kat aku tadi. Huh. Tadi pun masuk staf baru. 5 orang. Semua perempuan. Haish.Takde ke lecturer lelaki nak masuk department aku.



p/s: kalau aku nak saman malu kerani yang wat slip tu bole tak? ;p

7 comments:

sYukCurZ said...

ahhhaaa.. join gelak skali

~ miss femme fabulosity ~ said...

Kih kih kih.. adoi.. diorg igt ko trans kowt ;p

Lawak..lawak.. pagi2 aku dah tergelak gelak nie :))

z@f!r said...

huhu. tula. sebesar alam nama aku AHMAD. siap ada BIN lagi. tatau la nape letak perempuan. haish.

jas imran said...

diorang saspek ko nak trans kot.. tu yg bubuh siap2... hehe

try la check kot2 bole saman malu.. ko bg alasan sgt tertekan sbb kesilapan diorang tu... haha

yesterdayrising said...

saman je..aku aritu diorg ingat aku non muslim..siap speaking tu yg xtahan tuu..

miSs dee 4 dino said...

wakakakaka for..sungguh lucu..

ps: kalau ko saman nti menang jgn lupa blanje kawan2..ahaks

abang said...

huishh...apir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...