Jul 12, 2010

Prediction

Tadi aku berborak ngan akak aku. Kakak sulung aku. Citer pasal jodoh. Hehe. Family aku ada 6 adik beradik. 3 laki, 3 pompuan. Belah atas semua pompuan, belah bawah semua lelaki. Pastu kakak aku leh plak wat prediction. Dah macam si sotong Paul lak kak aku ni. Hahaha.

Kakak aku yang sulung kawen dengan orang Permatang Pauh, Pulau Pinang. Pastu abang aku (kira lelaki sulung la walhal dia anak no. 4) kawen dengan orang Sama Gagah, sebelah Permatang Pauh.

Kakak aku no. 2 kawen dengan orang Pulau Mertajam. Pastu abang aku no. 2 kawen dengan orang Kuala Muda sebelah Pulau Mertajam ni.

Kakak aku no. 3 plak kawen dengan orang Muar, Johor. Kiranya jodoh aku dijangka orang sebelah Muar / Johor ler. Melaka?? Singapore?? Indonesia?? hahah. wallahulam. saja je tadi borak2 kosong ngan kakak aku. Hehe. Nak caya kurafat lak nanti. ;p

p/s: Sapa la gadis Melaka tu? Cam kenal je. Tunggu abang masuk minang hujung tahun ni ye.

4 comments:

~ miss femme fabulosity ~ said...

wahh.. betol2 paul la kakak ko fir :D hehehe.. kalau ikut prediction maths, dah memang sahih prediction tu. siapa la gadis bertuah tu kan? :D

tup2 hang mcm abang aku jugak kang, tetibe je jodoh sampai terus nk bertunang. x payah plan lama2 cm adik dia nie :P

z@f!r said...

tula. pas tengok abang aku kawen. epi je. teringin la gak. umur pun makin muda. hehe. nak tunggu cukup 30K sampai ke tua ler. hehehe.

jas imran said...

saya sokong!!!! senang sikit nak datang kenduri hang... :D

starsakura said...

melaka ka negeri 9? kui3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...